TOPdesk: Feil på selvbetjeningsløsningen [LØST]

Oppdatering 12:00

Feilen er løst

Oppdatering 11:00

Feilen er fortsatt ikke løst sentralt. Operatører kan fortsatt oppleve problemer med innlogging og funksjonalitet

Oppdatering 10:00

Innlogging og saksbehandling skal nå fungere, men tjenesten er ennå ikke helt friskmeldt fra leverandør.

---

Det har oppstått en feil på vår selvbetjeningsløsning. Feilen forårsaker at man ikke får logget seg inn i eller får behandlet saker som ligger i tjenesten. Feilen ligger hos leverandøren (TOPdesk)

Hvem er berørt av dette?

  • Alle som sender henvendelser inn til UiT hvor henvendelsen behandles i saksbehandlingssystemet
  • Alle saksbehandlere som skal benhandle saker i TOPdesk

Når er problemet løst

ITA har ikke fått rettetid fra leverandør, men vi vil oppdatere denne driftsmeldingen så snart vi vet mer.

Målgruppe: Students, Employees, Guests
Opprettet: 18.10.21 09:42
Sist oppdatert: 18.10.21 12:05