Ho er den nye direktøren ved Tromsø Museum

– Lena Aarekol (47) er ein fagleg sterk, kreativ og spanande direktør ved Tromsø Museum, seier rektor Anne Husebekk.
Torsøe, Mathilde
Bilde av forfatter finnes ikke, dette er en placeholder
Mathilde Torsøe
Published: 11.05.17 08:00 Updated: 31.01.18 13:55
Tromsø

NY LEIAR: Lena Aarekol (47), førsteamanuensis i historie, er torsdag tilsett som ny direktør ved Tromsø Museum – Universitetsmuseet. Ho har lang erfaring frå forsking og leiing. Foto: Mathilde Torsøe

Styret ved UiT Noregs arktiske universitet har i eit møte i dag vedteke å tilby Aarekol stillinga som direktør ved Tromsø Museum – Universitetsmuseet (TMU).

Aarekol er førsteamanuensis i historie, og har vore dagleg leiar ved Polarmuseet sidan august 2010 . Polarmuseet er ei avdeling av TMU. Ho kjem frå Porsgrunn, men har budd i Nord-Noreg mesteparten av livet.

Ein stad ein vil tilbake til

Aarekol har lang erfaring frå forsking, forskingskommunikasjon, administrasjon og leiing.

– Eg gleder meg veldig til å begynne i stillinga. Tromsø Museum er ein sentral del av universitetet, og viktig for byen og turistar. Det er spanande at det skal byggjast eit nytt museumsbygg, det vert heilt sikkert arbeidskrevjande å utforma dette. Visjonen min er at Tromsø Museum skal halde fram å vere ein aktuelt stad som skaper engasjement, nysgjerrigheit og interesse for livet i nord. Samstundes skal det vere ein stad ein gjerne vil tilbake til, seier Aarekol.

LES OGSÅ: Tromsø museum 140 år: Satser på de unge

– Spanande direktør

Anne Husebekk, rektor og styreleiar ved UiT Noregs arktiske universitet, skildrar 47-åringen som ein fagleg sterk, kreativ og spanande direktør ved Tromsø Museum.

– Aarekol overtek stillinga på eit tidspunkt der eit nytt universitetsmuseum skal utviklast. Det er ei viktig og krevjande oppgåve som vi er sikre på at ho går laus på med stor energi og entusiasme, seier Husebekk.

Aarekol tiltrer stillinga som dagleg leiar ved Tromsø Museum 1. august. Ho tek over etter Marit Anne Hauan (62), som går av etter 12 år som direktør. Ho vender tilbake til forskingsmiljøet ved UiT.

LES OGSÅ: Hvordan bør det nye museet være?

Torsøe, Mathilde
Bilde av forfatter finnes ikke, dette er en placeholder