FYRTÅRNSSEMINARET 2017 - Studentaktive læringsformer

Vi har enda noen få ledige plasser - utvidet påmeldingsfrist frem til 5. mai!

Fyrtårnsprosjektet inviterer ansatte ved UiT Norges arktiske universitet til seminar om studiekvalitet og læring. Årets tema er  studentaktive læringsformer. Målet er at vi skal reflektere over egen undervisningspraksis, dele gode ideer og inspirere hverandre." /> FYRTÅRNSSEMINARET 2017 - Studentaktive læringsformer

Vi har enda noen få ledige plasser - utvidet påmeldingsfrist frem til 5. mai!

Fyrtårnsseminar om studentaktive læringsformer på UIT – hva kan vi lære av hverandre?

FYRTÅRNSSEMINARET 2017 - Studentaktive læringsformer

Vi har enda noen få ledige plasser - utvidet påmeldingsfrist frem til 5. mai!

Dagen vil fylles med musikk, inspirasjonsforedrag, erfaringsdeling fra fyrtårnsprosjektene og lyntaler fra en rekke undervisere ved UiT. Fullstendig program for seminaret finner du her: Seminarprogram

Ønsker du å bidra på seminaret?

Har du erfaringer som andre kan lære av? Har du for eksempel konkrete tips på hva som kan inspirere og aktivisere studenter (og undervisere)? Har du forsøkt noe nytt, vellykket eller ei? Benytter du kanskje spill, quizer, debatter eller speed-diskusjoner som undervisningsform? Eller aktiviserer du studenter i virkelighetens verden, i feltarbeid eller annen praksis? Uansett, så inviteres akkurat DU til å dele dine ideer, refleksjoner eller erfaringer med oss. Vi ønsker 10 minutters «lyntaler» som kan inspirere andre. Målet er å vise fram det store mangfoldet ved UiT.

Vi har fått inn masse flotte bidrag til seminaret! Se her:

Oversikt over lyntaler

Alle ansatte er hjertelig velkommen!

When: 12.05.17 at 09.15–15.00
Where: UiT, Teorifagsbygget, Aud 3, Tromsø