her.
Kunnskapsministeren spanderer pizza og brus." /> her.
Kunnskapsministeren spanderer pizza og brus." />

Kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen kommer på besøk til lærerstudentene i Tromsø

Tirsdag 28. mars (neste uke) kommer kunnskapsminister Torbjørn Røe Isaksen på besøk til Tromsø.
Han vil gjerne møte alle dere som snart er ferdige lærere tirsdag ettermiddag kl.1800 i Champagnekantina i Breivika, Teorifagbygget hus 6, 4.etg. Se kart her.
Kunnskapsministeren spanderer pizza og brus.

Kunnskapsministeren er opptatt av rekruttering til yrket og ser at vi i Nord-Norge har mange ufaglærte lærere i skolen, særlig på de mindre stedene.

Han vil snakke med dere om fremtidig jobb og også hva som skal til for at dere vil reise hjem til hjemstedet for å ta lærerjobb der. Det blir sikkert samtale om andre saker også, f.eks. masteroppgaven.

I tillegg vil dere møte kommuner som vil vise seg frem som fremtidige arbeidsgivere.

Kunnskapsdepartementet og UiT ønsker at flest mulig møter. Grunnet matbestilling trenger vi en påmelding fra dere.

Frist er mandag 27.mars innen kl 12.

Velkommen!

When: 28.03.17 at 18.00–19.30