Fagdag for barnevernfaglige veiledere

Regionalt kunnskapssenter for barn og unge (RKBU/ RBUP) inviterer til fagdag for barnevernfaglige veiledere. Invitasjonen går til deg som har fullført HEL-6317, eller det som tidligere het HEL-6309 og HEL-6310.

Illustrasjonsfoto: Colourbox

På denne fagdagen ønsker vi å tilby deg faglig påfyll og veiledning. Vi ønsker også å skape en arena for erfaringsutveksling og bygging av nettverk av veiledere i tjenestene.

Det vil bli gitt mulighet for å få veiledning i grupper. På forhånd ønsker vi at du tenker gjennom den veiledningssituasjonen du står i nå, eller har stått i. Ta med deg et tema eller ei problemstilling/utfordring du ønsker å drøfte og få veiledning på. Dersom du bruker loggbok er det fint om du tar med loggboka til fagdagen.

9:00-12:00 Per Lauvås foreleser om kollegaveiledning
12:00-13:00 Lunsj
13:00-17:00 Veiledning. Gruppen og gruppeleder gir veiledning til hver enkelt på medbrakte utfordring. Vi jobber i grupper med utvikling og erfaringsutveksling

Har du spørsmål kan du kontakte:
Camilla Lauritzen, faglig ansvarlig for nasjonal videreutdanning i barnevernfaglig veiledning, camilla.lauritzen@uit.no

Ida Grepperud, nasjonal koordinator for nasjonal videreutdanning i barnevernfaglig veiledning, ida.grepperud@uit.no

Deltakere må dekke reise og opphold selv.

When: 05.06.18 at 08.30–17.00
Where: RBUP øst og sør i Nydalen