Nytt fakultetsstyret er tiltrådt og de har sitt første styremøte den 31. januar 2018

Det nye fakultetsstyret ved Helsefak har sitt første møte onsdag 31. januar 2018.

Ønsker du å sjekke hvem som er dine representanter? Så finner du hele oversikten over medlemmer av fakultetsstyret på styrets nettside.

På møteportalen til UiT legges det ut fortløpende sakspapirer til fakultetsstyremøtene og til Universitetsstyret. Du kan også se sakspapirene til dette fakultetsstyre møtet her.

Fakultetsstyre møtene er åpne, men vi anbefaler at saker tas opp i forkant av fakultetsstyremøtene med de styremedlemmer som representerer din valggruppe,  om det er saker der du har viktig innspill som over forhold som bør vurderes før fakultetsstyret tar sin beslutning eller at du har viktig informasjon.

Målgruppe: Students, Employees
Opprettet: 23.01.18 17:38