Feil på telefonsentralsystemet - 22.05.18 [LØST]

Målgruppe: Students, Employees
Opprettet: 22.05.18 08:18
Sist oppdatert: 22.05.18 08:28

Telefonsentralsystemet som blandt annet Orakelet, Sentralbordet og en del andre fellestjenester benytter for å besvare telefoner er nede. Det gjør at man ikke får ringt til disse tjenestene ved UiT.

Hvem er berørt av dette?

Det er bare de fellestjenestene på UiT som benytter seg av Competella for å styre telefonkøen inn mot tjenesten som er berørt av dette. Dette er tjenester som Sentralbordet, Orakelet med mere.

Berører dette vanlig telefoni fra mitt kontor?

Nei. Skype for business og mobiltelefoni fungerer som det skal

Når vil dette problemet være løst?

Vi vet ennå ikke hva som forårsaker feilen, men jobber med feilsøking nå.


Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:

Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544


Få utskriftsvennlig versjon ved å trykke på denne