[LØST] Nye IT kontoer og innlogging til Feide - Eduroam

Målgruppe: Students, Employees, Guests
Opprettet: 01.08.18 13:09
Sist oppdatert: 02.08.18 12:51

Vi har for tiden problemer med å få nye IT brukere til å logge inn på tjenester som Feide og Eduroam, andre tjenester kan også være berørt.

Dette gjelder Studenter og Ansatte som har fått oppdatert/aktivert sin bruker konto den siste uken.

Vi jobber med å løse problemet så snart som mulig og saken vil bli oppdatert så snart vi har en løsning

Pålogging til Feide - Eduroam er nå løst


Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:

Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544


Få utskriftsvennlig versjon ved å trykke på denne