Teams og Planner - verktøy for å forenkle arbeidshverdagen (webinar)

Du har kanskje hørt om dette mystiske Office 365 med sine Teams- og Planner-applikasjoner? Du har kanskje hørt videre at de som jobber i grupper bør bruke disse? La avmystifiseringen begynne! Webinaret er relevant for både studenter og ansatte og dekker hvordan man får en lettere arbeidshverdag ved å bruke Teams og Planner.

Målgruppe

Studenter med gruppeinnleveringer eller som deltar i kollokviegrupper. 

Ansatte som jobber i prosjekt, team, gruppe eller lignende.

Egentlig alle som har behov for samarbeidsverktøy.

Format

Webinaret vil foregå som en dialog. Det er ønskelig at deltakerne stiller spørsmål underveis, legger frem deres behov og diskuterer hvordan Office 365 (med fokus på Teams og Planner) kan gjøre arbeidsdagen lettere.

Sted

Adobe Connect: https://connect.uninett.no/o365

Vennligst logg på minst 5 minutter før starttidspunktet. Sjekk lydinnstillinger og mikrofon på forhånd.

Temaer

Hva har du lyst til å oppnå med Teams og Planner? Det er det vi kommer til å diskutere!

Noe av det som Teams og Planner kan gjøre:

  • Teams vs Sharepoint, når bruker man den ene eller den andre?
  • Diskusjon, samhandling
  • Fordeling og koordinering av oppgaver, gjerne kombinasjon med tavlemøter
  • Felles dokumenter
  • Samspill med OneNote, Word, Excel, PowerPoint og andre dokumenttyper
  • Samskriving
  • Nettmøter
  • Eksterne medlemmer (utenfor UiT)

English

This webinar will be held in Norwegian. For written materials in English about Teams and Planner, please refer to Xtramile.

 

When: 10.10.18 at 11.00–12.00
Where: Online
Location / Campus: Digital
Target group: Employees, Students
Link: Klikk her
Responsible:

Registration
Sign me up!
Add to calendar