Få orden på notatene dine! Smartere notater i OneNote (webinar)

Illustrasjons-/bannerbilde for Få orden på notatene dine! Smartere notater i OneNote (webinar)

OneNote er et kraftig verktøy for å holde orden på alt relatert til arbeidet ditt: notater fra møter ogforelesning, forberedelse til rapporter og arbeidskrav, konseptskisser, med mer. Ta smartere notater med OneNote!

OneNote vs Teams.

Alle studenter og ansatte som tar notater.

Format

Webinaret vil foregå som en dialog. Det er ønskelig at deltakerne stiller spørsmål underveis, legger frem deres behov og diskuterer hvordan OneNote kan gjøre arbeidsdagen lettere.

Adobe Connect: https://connect.uninett.no/onenote

Vennligst logg på minst 5 minutter før starttidspunktet. Sjekk lydinnstillinger og mikrofon på forhånd.

Temaer

Hva har du lyst til å oppnå med OneNote? Det er det vi kommer til å diskutere!

OneNote er et alt i ett programvare. Samle alt av relevant dokumentasjon, bilder, henvisninger, tegninger, filer, mm i én notatblokk. Bruk tags til å enklere finne frem til viktige punkter og oppgaver. Søk i notatene dine og hold dem organisert som du aldri kunne gjort i en papirblokk. Lagre din OneNote i Office 365 for å få tilgang uansett hvor du er og hvilken enhet du bruker. Koble OneNote til Skype for Business møter for enklere tilgang til referater.

English

This webinar will be held in Norwegian. For written materials and videos in English about OneNote, please refer to Quick Start Guide and OneNote in Education.

When: 18.10.18 at 11.00–12.00
Where: Online