Shut up and write-seminar for studenter ved ISK (MA-studenter har førsteprioritet)

Kom på skriveseminar og få en boost i skriveprosessen!

Mange synes det kan være vanskelig å komme i gang med skriveprosessen, eller at skriving kan være en ensom prosess.

"Shut up and write"-seminarer har en enkel struktur, men viser seg å være overraskende effektivt. Man arbeider med egne prosjekter, men det er rom for å snakke og diskutere med skriveveileder og medstudenter i pausene. Vi skriver i 50 minutter og har pauser på 10 minutter med unntak av en lengre lunsjpause fra kl. 11.50-12.30. Kaffe har vi stående hele dagen.

Kaffe og lunsj er gratis - derfor bindende påmelding.

Velkommen til skriveseminar og få gjort mye i et rolig og trivelig miljø.

Husk å ta med egen pc eller skrivesaker. Vi begynner kl. "9-blank" så kom gjerne litt før for å finne deg til rette før vi starter.

Sitat tidligere deltager: Jeg har fått gjort mer i løpet av denne dagen enn jeg har i løpet av de siste par ukene (Student)

When: 31.01.20 at 09.00–15.00
Where: E-0104