Prøveforelesning Master i folkehelse Anne-Berit Lorentsen, Institutt for barnevern og sosialt arbeid

Master i folkehelse, Anne-Berit Lorentsen, holder prøveforelesning for ph.d.-graden i humaniora og samfunnsvitenskap, over følgende emne: "Hvordan kan hverdagslivets perspektiver sees opp mot barnets beste i en barnevernfaglig kontekst?".

Anne-Berit Lorentsen holder prøveforelesning over oppgitt emne for ph.d.- graden i humaniora og samfunnsvitenskap, fagområde barnevern.

Publikum kan følge prøveforelesningen digitalt ved å følge denne lenken

Avhandlingen er publisert i Munin.

Prøveforelesningstekst:

«Hvordan kan hverdagslivets perspektiver sees opp mot barnets beste i en barnevernfaglig kontekst?»

Publikum:

UiT følger nasjonale retningslinjer for smittevern. Det tillates derfor at maksimalt 65 stk er tilstede i auditoriet under prøveforlesningen, gitt at regler for smittevern med avstand på 1 meter overholdes. Det er kun påmeldte deltagere som slippes inn i lokalet.

Disputasen holdes kl. 12:30 samme dag, i de samme lokaler, hvor det vil være offentlig forsvar av avhandlingen

"Hverdagslivet i barnevernet? En kvalitativ studie av mødres erfarte hverdagsliv"

When: 18.06.21 at 10.45–11.30
Where: Store aud