8 år på 60 minutter

Velkommen til avskjedsmarkering for Team Husebekk!

Rektor Anne Husebekk (i midten) flankert av prorektor for forskning og utvikling, Kenneth Ruud og prorektor for utdanning, Wenche Jakobsen. Foto: UiT

Sett av datoen 12. august! Da blir det digital avskjedsmarkering for Team Husebekk, som går av etter åtte år ved UiT Norges arktiske universitet. På dette arrangementet får du vite alt (?) du ikke visste om dem. Hva har vært best? Hva har vært verst? Hvordan ble de Team Husebekk? Hvor går veien nå? Møt dem og en rekke gjester på denne avskjedsmarkeringen.

Arrangementet strømmes og kan følges direkte her fra klokka 13, torsdag 12. august.

Ønsker du å gi din hilsen til Team Husebekk, kan du sende en epost til uit-stab@uit.no innen torsdag 12. august kl. 10. Noen av hilsenene blir tatt med i sendingen, og alle vil bli videreformidlet til Team Husebekk.

Håper vi ses!

When: 12.08.21 at 13.00–14.00