Det flyter av muligheter i havet

Men hvordan skal vi lokalisere og utnytte de? (Studentworkshop)

Er du student ved BFE-fakultetet, farmasi eller biomedisin? Vi spanderer pizza og pils.

Biotech North og Student IX inviterer deg til et faglig og sosialt arrangement i Forskningsparken med fokus på entreprenørskap og utnyttelse av de mulighetene som finnes i havet. Det vil bli spennende foredrag fra lokale bioteknologiselskap som allerede utnytter flere av ressursene i havet, samt foredrag om hvordan nettopp du kan komme opp med «the million dollar idea» 🤑
Havets ressurser kan være løsningene på en rekke utfordringer.

Vi får besøk av lokale bioteknologiselskap som sammen skal presentere en case dere skal få jobbe med i løpet av ettermiddagen. Kanskje er løsningene dere presenterer svaret på dagens store spørsmål og en av fremtidens bærekraftige løsninger for fiskeindustrien? Dere skal jobbe i tverrfaglige team for å nettopp kunne komme opp med de beste løsningene.

Den beste løsningen vil motta en kul premie!

Vi spanderer mat og drikke - ta med vennegjengen fra klassen, og kom til oss den 17. november klokken 14.00-19.00.

Påmelding (begrenset antall plasser): https://forms.gle/QDFSbC3VLuUkFHux9
Tid: 14.00 - 19.00
Sted: Sykehusveien 23, 2. etg (lokalene til Norinnova)
When: 17.11.21 at 14.00–19.00