Bilde av Borgerød, Grethe M.
Bilde av Borgerød, Grethe M.
Universitetslektor Department of Child Welfare and Social Work grethe.borgerod@uit.no 41563366

Grethe M. Borgerød



  • Margrethe Amalie Tresselt, Grethe M. Borgerød :
    Kompetansebegrepets uklarhet i møte med barnevernets komplekse handlingsrom
    Cappelen Damm Akademisk 2021 ARKIV / DOI
  • Rita Øymo Solbakk, Bente Lind Kassah, Grethe M. Borgerød :
    Vold rettet mot ansatte i kommunalt barnevern.
    Fagbokforlaget 2018
  • Grethe M. Borgerød :
    Handlingsrom i barnevernet for å kunne gi sosial støtte til unge gutter.
    Fagbokforlaget 2018
  • Grethe Marie Borgerød, Margrethe Amalie Tresselt :
    Et samarbeid om barnets beste
    2024
  • Margrethe Amalie Tresselt, Grethe Marie Borgerød :
    Et samarbeid om barnets beste
    2023
  • Margrethe Amalie Tresselt, Grethe M. Borgerød :
    Et samarbeid om barnets beste.
    2021
  • Grethe M. Borgerød, Margrethe Amalie Tresselt :
    Et samarbeid om barnets beste. Barnehagen/skolens og barneverntjenestens oppdrag
    2020
  • Grethe M. Borgerød, Margrethe Amalie Tresselt :
    Et samarbeid om barnets beste. Barnehagens/skolens og barneverntjenestens oppdrag
    2019
  • Margrethe Amalie Tresselt, Grethe M. Borgerød :
    Et samarbeid om barnets beste
    2018
  • Grethe M. Borgerød :
    Do social workers within Child welfare office safeguard the need for social support among young boys?
    2017
  • Grethe M. Borgerød, Reidun Follesø, Kate Mevik :
    På tide med et kompetanseløft I barnevernet.
    Aftenposten (morgenutg. : trykt utg.) 26. April 2016
  • Sissel Neverdal, Grethe Borgerød :
    How can student-active learning processes contribute to reflections in learning?
    2015

  • The 50 latest publications is shown on this page. See all publications in Cristin here →


    Research interests

    Youth/young People, mental Health, inclusion, participation, communication, interaction between children and parents, supervision of interaction between children and parents during visitations.





    Attachments: