Listening under development (Lytting under utvikling) - LUT

Presentations

Nordli, I. C. & Shand-McIntosh, M. (2024, 12.-16. June). Enhancing early listening development. Milestones [Paperpresentation]. 45th Annual ILA Convention, Bloomington, Minneapolis, Minnesota, USA.

Nordli, I. C. (2024, 12.-16. June). Listening Circle - a path to better listening skills [Paperpresentation]. 45th Annual ILA Convention, Bloomington, Minneapolis, Minnesota, USA.

Nordli, I. C. & Skog, K. (2024, 6. May). Lyttesirkel - et verktøy for tilegnelse av lytteferdigheter [Listening circle - a tool for aquisition of listening skills]. Fagdag ved Barnehagelærerutdanningen, UiT Norges arktiske universitet.

Nordli, I. C. & Skog, K. (2023). Curiosity, children’s highway to listening skills. I J. Formosinho et al. (Red.), Children’s Curiosity, Agency and Participation: Challenges for Professional Action and Development, Proceedings of the 31st European Early Childhood Education Research Association’s Annual Conference, August 30 – September 2, Cascais, Lisboa, Portugal (p. 115-116).

Nordli, I. C. (2023, 15. May). Lytting under utvikling [Listening under development]. Seminar om forskning og utviklingsarbeid i barnehagelærerutdanninga, ILP, UiT Norges arktiske universitet.

Nordli, I. C. & Skog, K. (2023, 20-21. April). Tid til tid. Lytting under utvikling [Time for time. Listening under development] Konferansepresentasjon, Sosiolingvistisk nettverk (SONE) 2023, UiT Norges arktiske universitet.

Nordli, I. C. & Skog, K. (2022, 21. October). Lytting under utvikling. Barns tilegnelse av lytteferdigheter og barnehagepedagogers lydhørhet [Listening under development. Children's acquisition of listening skills and kindergarten teacher's responsiveness]. Barnehagelærerutdanninga 50 år [Posterpresentasjon]. UiT Norges arktiske universitet.

Nordli, I. C. & Skog, K. (2021, 18.-19. October). Prosjektpresentasjon: Lytting under utvikling [Project presentation: Listening under development]. FoU-dagene ved Barnehagelærerutdanningen, UiT Norges arktiske universitet.