Opptaksforum

Opptaksforum; første møte etter etablering av opptak som fellestjeneste

Fellestjenesten for opptak vil gjennomføre opptaksforum en gang hvert semester. Målgruppen er alle ansatte ved UiT som er involvert i opptak, studieveiledere og annet.

Søknadsweb åpner 1. februar, og tema for opptaksforum vil være generell informasjon om årets opptak, både samordna opptak og lokalt opptak.

Agendaen for møtet er ikke helt fastsatt enda, så dersom noen har noe de ønsker at vi skal snakke om er det fint om innspill sendes til may-liss.h.mahlum@uit.no i god tid før møtet.

 

Etter at påmeldingsfristen har gått ut vil alle påmeldte få tilsendt møteinnkalling med skypelenke til møtet.

 

Få utskriftsvennlig versjon ved å trykke på denne
Information
When: 24. January 2020 kl. 10.00–11.30
Where: Skype
Location / Campus: Tromsø, Alta, Hammerfest, Kirkenes, Harstad, Narvik, Bardufoss, Storslett, Bodø, Mo i Rana, Online
Target group: Employees
Link: Klikk her
Kontakt: May-Liss Hestnes Mæhlum
Phone: 77646569

Registration
Deadline: 22.01.2020
Participants:
71
Deadline has been reached. Sorry