autumn
2024
FSK-2043 Strategi og markedsføring for sjømatnæringen - 10 stp
Objective of the course
Hva lærer du
Kunnskap
Kandidaten
- har bred kunnskap om planlegging, strategi, konkurransedyktighet og innovasjonsprosesser
- kjenner til betydningen av forskning og innovasjon for næringsutvikling innen sjømatnæringen
- har kunnskap om sentrale begreper innen markedsføringsfaget
- har overordnet kunnskap om kunde-, produkt- og merkevareledelse
Ferdighet
Kandidaten
- kan anvende relevante teorier og metoder til å løse problemstillinger i sjømatnæringen
- kan finne, vurdere og anvende datakilder og fagkunnskap om sjømat og presentere dette
- kan reflektere over og evaluere egen faglig prestasjon og justere denne under veiledning
Generell kompetanse
Kandidaten kan
- formidle sentralt fagstoff som teorier, problemstillinger og løsninger både skriftlig, muntlig og gjennom andre relevante uttrykksformer
- utveksle synspunkter og erfaringer med andre med bakgrunn innenfor fagområdet og gjennom dette bidra til utvikling av god praksis
Recommended reading/syllabus
Pensumliste for FSK-2043 Strategi og markedsføring for sjømatnæringen - HØST 2024Examination
Examination: | Date: | Duration: | Grade scale: |
---|---|---|---|
Skriftlig skoleeksamen | 11.12.2024 09:00 |
4 Timer | A–E, fail F |
Coursework requirements:To take an examination, the student must have passed the following coursework requirements: |
|||
Presentasjon av gruppearbeid på seminar | Approved – not approved |
- Contact persons
-
- Earlier years and semesters for this topic