Ingrid Cathrin Nordli
:
Lyttelæring gjennom lyttesirkel
Ingrid Cathrin Nordli
:
Listening Circle - a path to better listening skills [Lyttesirkel - en vei til bedre lytteferdigheter]
Ingrid C. Nordli,
Pål anders Opdal
:
Økte skriveferdigheter gjennom formativ vurdering
Læring om læring 2022
ARKIV
Ingrid C. Nordli,
Kristian Skog
:
Lytte fram forundringsøyeblikk
Nordisk barnehageforskning 23. December 2022
ARKIV /
DOI
Ingrid C. Nordli,
Kristian Skog
:
Lytting i samlingsstund
Universitetsforlaget 2020
Ingrid Cathrin Nordli
:
Hva er lytting og hvordan bruke lytting som verktøy i undervisning? [Vitenskapelig presentasjon]
2024
Ingrid Cathrin Nordli,
Kristian Skog
:
Listening circle - A tool for learning listening skills
2024
Ingrid Cathrin Nordli,
Kristian Skog
:
Lyttesirkel - et verktøy for tilegnelse av lytteferdigheter
2024
Ingrid Cathrin Nordli,
Marva Shand-McIntosh
:
Enhancing early listening development. Milestones
2024
Ingrid Cathrin Nordli
:
Listening Circle - a path to better listening skills
2024
Ingrid Cathrin Nordli
:
Intervju om boka: Lytting i barnehagen [Audiopodkastepisode] v/T. Unstad og H. Habbestad (Programledere). https://open.spotify.com/show/5HLSH0KreGQVPhPgSkQWjn?si=a106295961b94e0e&nd=1&dlsi=fcc24df0ab0e4fae
19. September 2024
Ingrid Cathrin Nordli,
Kristian Skog
:
Lytting i barnehagen
2024
Ingrid C. Nordli,
Kristian Skog
:
Tid til tid. Lytting under utvikling.
2023
Ingrid C. Nordli,
Rita Azar Lossius
:
Læring i akademisk skriving gjennom respons. Et eksempel fra lektorutdanninga ved UiT
2023
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Stup i det! 1. Norsk for internasjonale studenter og akademikere, Toril K. Sjo & Trine Rørhus (Fagbokforlaget)
2023
Ingrid C. Nordli
:
Akademisk skriving i BLU - felles opplegg?
2023
Ingrid Cathrin Nordli
:
Hope for listening in education
The ILA Listening Post 2023
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Prosjektarbeid. En veiledning for studenter, Erling S. Andersen og Eva Schwenke (Fagbokforlaget)
2023
Ingrid C. Nordli
:
Lytting under utvikling
2023
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Samfunnsvitenskapelige metoder (2.utg.), Sigmund Grønmo (Fagbokforlaget)
2023
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Språket som superkraft, Kristin Melum Eide (Fagbokforlaget)
2023
Ingrid C. Nordli,
Kristian Skog
:
Curiosity, children’s highway to listening skills
2023
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Å studere utvikling av andrespråk, Ann-Kristin Helland Gujord (Fagbokforlaget)
2023
Ingrid Cathrin Nordli,
Nina Merete Rebni
:
Rapport fra spørreundersøkelse om
akademikeres forhold til fenomenet plagiat og bruk av tekstlikhetsprogram
UiT Norges arktiske universitet 2023
Ingrid C. Nordli,
Pål anders Opdal
:
Samarbeidslæring og formativ vurdering i et kurs i akademisk skriving
2022
Marit Sundelin,
Henriette Ludvigsen,
Ingrid C. Nordli
:
Godt språkmiljø
2022
Ingrid C. Nordli,
Kristian Skog
:
Lytting under utvikling. Barns tilegnelse av lytteferdigheter og barnehagepedagogers lydhørhet.
2022
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Akademisk skriving for bachelor- og masterstudenter (2. utg) (Fagbokforlaget)
2021
Ingrid C. Nordli,
Kristian Skog
:
Presentasjon av publisert artikkel: Lytting i samlingsstund i A. Eriksen & B. Isaksen, Kunsten å samles. Universitetsforlaget 2020
Stemmer som stemmer : medlemsblad for Norsk stemmepedagogisk forum 2021
Ingrid C. Nordli
:
Lytting og stemme - mitt faglige virke
Stemmer som stemmer : medlemsblad for Norsk stemmepedagogisk forum 2021
Ingrid C. Nordli
:
Kristin Asdal og Hilde Reinertsen: Hvordan gjøre dokumentanalyse. En praksisorientert metode
Norsk pedagogisk tidsskrift 28. May 2021
DOI
Ingrid C. Nordli,
Kristian Skog
:
Lytting under utvikling
2021
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Reggio Emilia - atelierkultur og utforskende pedagogikk (Fagbokforlaget)
2021
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Skrivetips for studenter (Cappelen Damm Akademisk)
2021
Ingrid C. Nordli
:
Høringssvar: Rapport om særfinansiering av utsatte humaniorafag (Fonetikk) (07.02.2020)
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Hvordan gjøre dokumentanalyse. En praksisorientert metode (Cappelen Damm Akademisk)
2020
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Uttaleundervisning. Fra teoretisk innsikt til praktisk anvendelse i klasserommet (Fagbokforlaget)
2020
Ingrid C. Nordli
:
Løpende skikkethetsvurdering
2020
Ingrid C. Nordli
:
Skikkethetsvurdering som kvalitetssikring
2020
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Hva er god veiledning? (Fagbokforlaget)
2019
Anja Maria Pesch,
Ingrid C. Nordli
:
(Ute)rommet som arena for språkutvikling. Uterommets innredning og de ansattes rolle
2019
Ingrid C. Nordli,
Ingvild Røste
:
Referat: Disputas Signhild Skogdal
Norsk tidsskrift for logopedi 2017
Ingrid C. Nordli
:
Litteraturvurdering: Fonetikk for logopeder og audiopedagoger (Universitetsforlaget)
2016
Ingrid C. Nordli,
Miriam Wiik,
Maria Dardanou,
Monica Volden,
Bengt A. Haugseth,
Anja Maria Pesch
et al.:
Kvalitetsutvikling av tverrfaglig emneundervisning BLU (Barnehagelærerutdanningen)
UiT Norges arktiske universitet 2016
Marit Sundelin,
Ingrid C. Nordli
:
Flerspråklighet og begrepsforståelse
2015
Ingrid C. Nordli,
Sidsel Boldermo
:
Flerspråklighet og kartlegging av språkutvikling hos barn i barnehagealder
2015
Audhild Nedberg,
Ingrid C. Nordli,
Hilde Sollid,
Marit Sundelin
:
Språklig mangfold og interkulturell kompetanse
2015
Sidsel Boldermo,
Ingrid C. Nordli
:
Foreldresamarbeid - prosjekt mangfold
2015
Sidsel Boldermo,
Ingrid C. Nordli
:
Språkutvikling hos barn i lys av flerspråklighet
2015