Bilde av Breivik, Jens
Bilde av Breivik, Jens
Førsteamanuensis Department of Education jens.breivik@uit.no +4777646194 95 11 52 41

Jens Breivik



  • Jens Breivik :
    Argumentative patterns in students’ online discussions in an introductory philosophy course. Micro- and macrostructures of argumentation as analytic tools
    Nordic Journal of Digital Literacy 2020 ARKIV / DOI
  • Kristine Ludvigsen, Rune Johan Krumsvik, Jens Breivik :
    Behind the scenes: Unpacking student discussion and critical reflection in lectures
    British Journal of Educational Technology (BJET) 2020 ARKIV / DOI
  • Mariann Solberg, Jens Breivik :
    Digitale verktøy og læring i høyere utdanning
    Cappelen Damm Akademisk 2016
  • Jens Breivik :
    Critical Thinking in Online Educational Discussions Measured as Progress through Inquiry Phases: A Discussion of the Cognitive Presence Construct in the Community of Inquiry Framework
    Journal of Distance Education 2016 ARKIV / FULLTEKST
  • Mariann Solberg, Jens Breivik :
    Kritisk tenkning
    2018
  • Anne Eriksen, Pål anders Opdal, Jens Breivik :
    Fra undervisning til læring i et kurs i universitetspedagogikk for stipendiater.
    2016
  • Øystein Lund, Trine Fossland, Jens Breivik :
    Utvikling av mod, ul 3 uDig: Nettbaserte diskusjoner og webmøter i undervisning
    2015
  • Jens Breivik :
    Hvor digital er høyere utdanning?
    Forskerforum 2012
  • Jens Breivik, Håvard Løkke :
    Filosofi i skolen - en kunnskapsoversikt
  • Kristin Emilie W Bjørndal, Jens Breivik :
    Fra filosofiens abstraksjoner til lek og dialog.
    2006

  • The 50 latest publications is shown on this page. See all publications in Cristin here →