Camilla Steine Munk,
Yngve Antonsen,
Svein-Erik Andreassen
:
Devised theatre methodology to promote creativity in school
Educational Action Research 2024
ARKIV /
DOI
Linda Hjemgård Johansen,
Tor-Egil Nilsen,
Siri Sollied Madsen,
Svein-Erik Andreassen
:
Primary School Students’ Relations to Physical Education in Northern Norway: Why Do Some Find the Subject Problematic?
Yngve Antonsen,
Odd Arne Thunberg,
Svein-Erik Andreassen
:
Aksjonslæring som grunnlag for utvikling av lærerstudenters U-kompetanse i FoU-oppgaven
Svein-Erik Andreassen
:
Om læringsmål i yrkesutdanninger som forutsetter fysiske ferdigheter
Skandinavisk tidsskrift for yrker og profesjoner i utvikling 2020
ARKIV /
DOI
Kristin Emilie W Bjørndal,
Svein-Erik Andreassen
:
Om sammenhenger mellom forskningsspørsmål, aksjonsforskning, casestudier og generalisering
Cappelen Damm Akademisk 2020
ARKIV /
DOI
Svein-Erik Andreassen
:
Hvorfor setter lærere elever til å øve på det de er dårlige til?
Universitetsforlaget 2020
Svein-Erik Andreassen,
Tom Eilif Tiller
:
Rom for magisk læring! En analyse av læreplanverket LK20/LK20S
Universitetsforlaget 2024
Svein-Erik Andreassen,
Tom Tiller
:
Rom for magisk læring? En analyse av læreplanen LK20
Universitetsforlaget 2021
Svein-Erik Andreassen,
Kathinka Blichfeldt,
Berit Dahl
:
LK20 og det eksemplariske prinsipp
Svein-Erik Andreassen,
Tom Tiller,
Margrethe Amalie Tresselt,
Greta Heim
:
Når læringslysten lyser opp i skolens rom - dybdelæring i mat og helse?
Svein-Erik Andreassen,
Margrethe Amalie Tresselt,
Kristin Emilie W Bjørndal
:
Er LK20 forvirrende? - Noen refleksjoner om de tre tverrfaglige temaene og kjerneelementene
form tidsskrift for kunst og design 23. May 2022
FULLTEKST
Svein-Erik Andreassen,
Sture Grønli,
Gunstein Christoffer Egeberg,
Ådne Svendsen
:
Å håndtere mobbing i skolen
Bladet Tromsø 2021
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk. Perspektiver på LK20.
2021
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk. Perspektiver på LK20.
2021
Svein-Erik Andreassen,
Sture Grønli,
Gunstein Christoffer Egeberg,
Ådne Svendsen
:
Å håndtere mobbing i skolen
iFinnmark 08. August 2021
Svein-Erik Andreassen,
Sture Grønli,
Gunstein Christoffer Egeberg,
Ådne Svendsen
:
Å håndtere mobbing i skolen
Fremover 2021
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk I/III
2021
Tom Tiller,
Veronika Solvang,
Agnar Christensen,
Odd Arne Thunberg,
Svein-Erik Andreassen
:
Veiviser for livsviktig læring. Grunnlagsdokument for undervisnings- og læringsarbeidet ved Brann- og redningsskolen
2021
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk. Perspektiver på LK20.
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk II
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk III. Perspektiver LK20.
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk III
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Komponenter i fagfornyelsen - didaktisk ryddig eller didaktisk rot?
2020
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk II
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk II
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmysikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Fra arbeid med utvikling av studieplaner og kursplaner, til vitenskap
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk II
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Design av kursplaner
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk II
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Læreplanmystikk
2019
Svein-Erik Andreassen
:
Begrepsbruk i fagfornyelsen
Bedre Skole 2019