Morgenkaffe med Jørgen Berge og Andreas Wahl

Kaffe med en forsker er en programserie som sendes på Instagram TV hver morgen under Forskningsdagene. Fysiker og vitenskapsformidler Andreas Wahl tar en kaffeprat, via videosamtale, med en forsker. Sammen snakker de om et tema knyttet til forskerens fagfelt, og Andreas får spørre om alt han lurer på. Serien er både uhøytidelig og lett tilgjengelig for alle.

Kommende tirsdag (27.09) vil Andreas ha sin morgenkaffe med dekan og professor Jørgen Berge fra Fakultet for biovitenskap, fiskeri og økonomi ved UiT kl. 09:00.

Fyll din egen kaffekopp og sett av noen minutter sammen med Andreas og Jørgen! Enten du er hjemme ved kjøkkenbordet, ved kontorpulten eller på toget, får du en hyggelig stund samtidig som du lærer noe nytt.

Kaffepraten går direkte på Forskningsdagenes Instagram-konto hver morgen, og du kan selvfølgelig se episodene igjen både der og på Forskningsdagenes nettsider når du vil.

Lenke til arrangementet: https://www.instagram.com/forskningsdagene/

Jørgen Berge og Andreas Wahl er klar for en prat om havet kommende tirsdag kl 09.00.

When: 27.09.22 at 09.00–10.00
Where: Online