Illustrasjons-/bannerbilde for Mastergradsmarkering for ferdige kandidatar på Fakultet for humaniora, samfunnsvitskap og lærarutdanning

Fakultet for humaniora, samfunnsvitskap og lærarutdanning har gleda av å invitere ferdige mastergradskandidatar med familie til offisiell markering for alle som avsluttar sin mastergrad høsten 2022.

We would like to invite Master's Degree Candidates from the Autumn 2022 at the Faculty of Humanities, Social Sciences and Education to an Official Celebration.

English below.

Markeringa finn stad torsdag 15. desember 2022 på SVHUM-bygget på rom E0101.
Før starten av selve markeringa blir det fotografering i trappa ved SVHUM B1005.

Program for dagen:
Kl 11:30 Fotografering i trappa ved SVHUM B1005.
Kl 12:00 Innmarsj/markeringen starter, SVHUM E0101

Markeringen er åpen for kandidater, gjester, veildere og andre.

Etter markeringen er det servering av snitter i Teorifagskantina hus 1 kun for påmeldte  kandidatar og kandidatens gjester.

På programmet vil det vere talar og kunstnariske innslag.
Fotografiet blir sendt til kandidatene på e-post, samt lagt ut på UiT sin Facebookside og sendt til lokale aviser i Tromsø.

Veiledere til påmeldte kandidater har fått invitasjon til selve markeringen på e-post.

Påmeldingsfrist: 8. desember kl. 12.00

Påmelding for kandidater og private gjester via nettskjema: https://nettskjema.no/a/296245

Neste mastermarkering vil være i juni 2023.

English:

The Official Celebration will be on 15th of December 2022 in the SVHUM-building at E0101
Just before The Official Celebration, we would like to take a picture of you in the stairs by SVHUM B1005 (voluntary) at 11:30.

Program:
11:30 Picture taking in the stairs by SVHUM B1005
12:00 Start of The Official Celebration in SVHUM E0101
After the celebration there will be refreshments for candidates and guests in Teorifagskantina hus 1.

The pictures will be sent to you on e-mail, and posted on UiTs Facebook-page and sent to the local newspapers in Tromsø.

Registration for candidates: https://nettskjema.no/a/296245

Register by: 8th of December at 12.00