Avsluttende bachelorkonsert  På min avsluttende eksamenskonsert vil jeg vise frem de ulike sidene av slagverk, alene og i samspill med andre. Det blir musikk fra mange ulike sjangre og grener innenfor klassisk slagverk, samt noe utenfor." /> Avsluttende bachelorkonsert  På min avsluttende eksamenskonsert vil jeg vise frem de ulike sidene av slagverk, alene og i samspill med andre. Det blir musikk fra mange ulike sjangre og grener innenfor klassisk slagverk, samt noe utenfor." />

Eksamenskonsert Mathias Schultz Nilsen, slagverk

Avsluttende bachelorkonsert

Medvirkende:

Mie Bergh - slagverk

Sander Gaaseide - slagverk

Anne Marthe Galtestad - tuba

Friederike Bischoff - klaver

Anstein Lunstøeng - keys

Amund Bellika - bass

Brage Tørmænen - trommer

KONSEN EKSAMENSFESTIVAL!
Byens tøffeste og mest velklingende eksamensavvikling!
Studenter ved Musikkonservatoriet, UiT Norges arktiske universitet spiller 47 eksamenskonserter mellom 22. mai og 11. juni. Alle konsertene er åpen for publikum og gratis. Vi håper mange vil komme å høre på. Velkommen!
Disse eksamenskonsertene avslutter studieprogrammene bachelor og master i musikkutøving, eller de avslutter et valgemne, videreutdanningsemne eller deler av studieprogram. Konsertene har ulik varighet, fra 20-60 minutter.
Mer info om hver enkelt konsert kan du finne i vårt eksamensfestivalhefte som legges ut på konsertersteder, og  i vår arrangementskalender på konsen.no
When: 31.05.23 at 15.30–16.30
Where: Musikkonservatoriets konsertsal