Forskningsgruppa LIFT inviterer til åpent fagseminar

Digitale perspektiver i skole og lærerutdanning- bidrag fra LIFT-gruppa i «Frontiers in Education» spesialnummer Women in STEM Education.

Tema for seminaret vil være :

Digitale perspektiver i skole og lærerutdanning- bidrag fra LIFT-gruppa i «Frontiers in Education» spesialnummer Women in STEM Education.

Innlegg:

  • Karen Blackmore og Lisbet Rønningsbakk (gjesteredaktører): Editorial -Frontiers in Education Special Edition: Women in STEM Education.
  • Greta Heim og Oscar Wang: Block and unplugged programming can be mutually beneficial: A study of learning activities in a 6th grade class in Norway.
  • Tove Leming og Lisbeth Bergum Johanson: “And then I check to see if it looks legit” – digital critical competence in teacher education.
  • Karen Blackmore og Lisbet Rønningsbakk:  Let us Explain Everything: Pupils' perspectives of the affordances of mobile technology during primary science inquiry.

Les mer på Women in STEM Education | Frontiers Research Topic (frontiersin.org).

Innleggene holdes på norsk. Det blir åpning for innspill og diskusjon, og lett servering etterpå.

When: 08.12.23 at 11.00–12.30
Where: ILP-bygget 1.058
Location / Campus: Tromsø
Target group: Students, Guests, Unit, Employees
E-mail: tove.leming@uit.no
Add to calendar