UiT Frokost: Simulering – Muligheter og Behov

Illustrasjons-/bannerbilde for UiT Frokost: Simulering – Muligheter og Behov

I samarbeid med Tromsø Arctic Simulation Center (TASIC), har vi gleden av å invitere studenter og ansatte til et engasjerende seminar om fremtiden innen simuleringsteknologi. Seminaret vil utforske spørsmålene: "Hvilke muligheter finnes innen simulering?" og "Hvilke behov bør teknologien dekke, spesielt i nord-områdene?"

Foredraget samler flere relevante aktører fra UiT som er i forkant av forskning, utvikling og bruk av pedagogiske verktøy gjennom simuleringsteknologi. Dette er en unik mulighet til å få innsikt i de siste trendene!

Etter presentasjonene vil det være åpnet for en spørsmål- og svarrunde, etterfulgt av en debatt fra salen. Vi oppfordrer alle deltakere til å delta aktivt med spørsmål, synspunkter og diskusjoner for å bidra til en rik og variert dialog.

Dette er en utmerket anledning til å utvide din forståelse av simuleringsteknologiens potensial, samt å nettverke med andre studenter og ansatte! med interesse for feltet! Vi ser frem til din deltakelse og til en stimulerende utveksling av ideer og perspektiver.

When: 21.03.24 at 08.30–10.00
Where: Auditorium 2, Teorifagbygget Hus 1