spring 2020
SVF-8049 Vitenskapelig forskningskommunikasjon - 2 stp

Application deadline

Ph.d.-studentar ved UiT søker opptak ved å melde seg til undervisning i Studentweb innen 1. februar.

Ph.d.-studentar ved andre universiteter og deltakere i UiTs førstelektorprogram (med avlagt mastergrad) søker opptak i Søknadweb innen 1. februar. Søknadskode 9306.


Type of course

Emnet kan takast som enkeltemne

Admission requirements

Ph.d.-studenter og deltakere i førstelektorprogrammet ved UiT som har avlagt mastergrad kan søke opptak. Gyldig dokumentasjon er en bekreftelse fra din utdanningsinstitusjonen på at du er aktiv ph.d.-student inneværende studieår. Deltakere i førstelektorprogrammet må dokumentere at de har avlagt mastergrad på fem år eller 3 +3 år (eller tilsvarende) for å være kvalifiserte søkere.

Maksimum antall deltakere er 15. Opptak foretas etter følgende prioritering:

  • 1. Ph.d.-studenter i ph.d.-program for humaniora og samfunnsvitenskap ved HSL-fak
  • 2. Ph.d.-studenter i andre ph.d.-program ved UiT
  • 3. Deltakere i førstelektorprogrammet ved UiT (med avlagt mastergrad)
  • 4. Ph.d.-studenter i ph.d.-program ved andre utdanningsinstitusjoner

Dersom det er flere enn 15 ph.d.-studenter ved HSL-fak som søker opptak vi de som er kommet lengst i studieløpet prioriteres til disse plassene. Dersom noen står likt vil opptak avgjøres ved loddtrektning.


Course overlap

Du vil få en reduksjon i antall studiepoeng (som oppgitt under), dersom du avlegger eksamen i dette emnet og har bestått følgende emne(r) fra før av:

SVH-8001 Research dissemination 2 stp
SVH-8002 Forskningsformidling 2 stp

Course content

Vitskap utan formidling er ikkje vitskap. Formidling av forskingsresultat til andre forskarar er både ein føresetnad for at vitskapen skal utvikla seg, men også ein viktig del av sjølve forskinga. Dette kurset tar opp dette doble aspektet med vitskapleg formidling: Dei krav som skal stillast for effektiv og presis vitskapleg kommunikasjon og korleis arbeidet med språket er ein del av forskingsprosessen. Det inviterer på den eine sida til refleksjon om samanhengen mellom skriving og tenking, mellom form og innhald, om retorikk og språket som vitskapleg instrument. På den andre sida tar kurset også opp meir handverksmemessige sider, som gjeld korleis skrivinga skal leggjast opp i høve til målgruppe og formidlingskanal og om praktiske grep i høve til skriveprosessen. Kurset opnar også for refleksjon og diskusjon rundt skiljet mellom vitskapleg kommunikasjon og allmennretta formidling.

Objective of the course

Etter greidd emne skal studentane ha følgjande læringsresultat: Kunnskapar og forståing: - om universitetets og forskarens ansvar for formidling - om ulike former for vitskapleg formidling Ferdigheiter: - kunna presentera eiga forsking i ulike vitskaplege samanhengar - kjenna normer for vitskapleg diskusjon - kjenna dei ulike krava som blir stilte til vitskapleg publisering Kompetanse: - Eit høgt refleksjonsnivå rundt vitskapleg kommunikasjon

Language of instruction and examination

Undervisinga vil vera på norsk.

Teaching methods

Kurset skal gjennomførast i løpet av ei samling over to dagar. Her vil det vera ei blanding av forelesingar, diskusjonar og praktiske øvingar. Det blir venta at pensum er lese på førehand.

Final exam

The course is closed and the last opportunity to take the exam after this semester is spring 2020

Please see this web site for more information

Assessment

Emnet gjev ei utteljing på 2 studiepoeng for godkjent deltaking og bestått eksamen.

Studentane kan velja mellom tre eksamensformer: Anten skriva eit abstract til ein artikkel eller konferansebidrag, ei fagfellevurdering til ein eksisterande artikkel eller utarbeida ein poster som framstiller kjernen i eige forskingsprosjekt.

Innleveringa blir vurdert som greidd eller ikkje greidd¿.

Eksamensspråk er norsk eller engelsk.  

Studentane kan velje mellom tre eksamensformer: Anten skriva eit abstract til ein artikkel eller konferansebidrag, ein referee til ein eksisterande artikkel eller utarbeida ein poster som framstiller kjernen i eige forskningsprosjekt.

Innleveringa blir vurdert som "greidd" eller "ikkje greidd". Studentane skal i forkant av undervisningssamlinga levera inn eit utkast til ei av eksamensformene (sjå ovanfor) til kollektiv diskusjon og gjennomgang. Deltaking er obligatorisk (min. 80% oppmøte).


  • Earlier years and semesters for this topic