spring
2020
SVF-8049 Vitenskapelig forskningskommunikasjon - 2 stp
Admission requirements
Ph.d.-studenter og deltakere i førstelektorprogrammet ved UiT som har avlagt mastergrad kan søke opptak. Gyldig dokumentasjon er en bekreftelse fra din utdanningsinstitusjonen på at du er aktiv ph.d.-student inneværende studieår. Deltakere i førstelektorprogrammet må dokumentere at de har avlagt mastergrad på fem år eller 3 +3 år (eller tilsvarende) for å være kvalifiserte søkere.
Maksimum antall deltakere er 15. Opptak foretas etter følgende prioritering:
- 1. Ph.d.-studenter i ph.d.-program for humaniora og samfunnsvitenskap ved HSL-fak
- 2. Ph.d.-studenter i andre ph.d.-program ved UiT
- 3. Deltakere i førstelektorprogrammet ved UiT (med avlagt mastergrad)
- 4. Ph.d.-studenter i ph.d.-program ved andre utdanningsinstitusjoner
Dersom det er flere enn 15 ph.d.-studenter ved HSL-fak som søker opptak vi de som er kommet lengst i studieløpet prioriteres til disse plassene. Dersom noen står likt vil opptak avgjøres ved loddtrektning.
Course content
Vitskap utan formidling er ikkje vitskap. Formidling av forskingsresultat til andre forskarar er både ein føresetnad for at vitskapen skal utvikla seg, men også ein viktig del av sjølve forskinga. Dette kurset tar opp dette doble aspektet med vitskapleg formidling: Dei krav som skal stillast for effektiv og presis vitskapleg kommunikasjon og korleis arbeidet med språket er ein del av forskingsprosessen. Det inviterer på den eine sida til refleksjon om samanhengen mellom skriving og tenking, mellom form og innhald, om retorikk og språket som vitskapleg instrument. På den andre sida tar kurset også opp meir handverksmemessige sider, som gjeld korleis skrivinga skal leggjast opp i høve til målgruppe og formidlingskanal og om praktiske grep i høve til skriveprosessen. Kurset opnar også for refleksjon og diskusjon rundt skiljet mellom vitskapleg kommunikasjon og allmennretta formidling.Objective of the course
Etter greidd emne skal studentane ha følgjande læringsresultat: Kunnskapar og forståing: - om universitetets og forskarens ansvar for formidling - om ulike former for vitskapleg formidling Ferdigheiter: - kunna presentera eiga forsking i ulike vitskaplege samanhengar - kjenna normer for vitskapleg diskusjon - kjenna dei ulike krava som blir stilte til vitskapleg publisering Kompetanse: - Eit høgt refleksjonsnivå rundt vitskapleg kommunikasjonFinal exam
The course is closed and the last opportunity to take the exam after this semester is spring 2020Please see this web site for more information
Assessment
Emnet gjev ei utteljing på 2 studiepoeng for godkjent deltaking og bestått eksamen.
Studentane kan velja mellom tre eksamensformer: Anten skriva eit abstract til ein artikkel eller konferansebidrag, ei fagfellevurdering til ein eksisterande artikkel eller utarbeida ein poster som framstiller kjernen i eige forskingsprosjekt.
Innleveringa blir vurdert som greidd eller ikkje greidd¿.
Eksamensspråk er norsk eller engelsk.
Studentane kan velje mellom tre eksamensformer: Anten skriva eit abstract til ein artikkel eller konferansebidrag, ein referee til ein eksisterande artikkel eller utarbeida ein poster som framstiller kjernen i eige forskningsprosjekt.
Innleveringa blir vurdert som "greidd" eller "ikkje greidd". Studentane skal i forkant av undervisningssamlinga levera inn eit utkast til ei av eksamensformene (sjå ovanfor) til kollektiv diskusjon og gjennomgang. Deltaking er obligatorisk (min. 80% oppmøte).
- Contact persons
-
-
Inga Bårdsen Tøllefsen
Project leader for the Academic Writing Center at the University Library
+4777646976
inga.bardsen.tollefsen@uit.no
- Earlier years and semesters for this topic