Katja Hakel
Kari Smith,
Katja Hakel,
Kristin Skjeldestad
:
Universitetslektorer- en neglisjert profesjonsgruppe
Katja Hakel
:
Læringsassistenters plass i kvalitetssystemer
Katja Hakel
:
Oscillating between Conservation and Investment: A Grounded Theory of Students’ Strategies for Optimizing Personal Resources
The Grounded Theory Review 2015 ARKIV
Stig Eriksen,
Katja Hakel,
Yngve Troye Nordkvelle
:
Kvalifisering til førstelektor - en analyse av søkeres og komiteers anvendelse av førstelektorkriteriene
2023
Katja Hakel,
Melanie Magin
:
Inkluderende læringsmiljø. Hva skal til for en systematisk implementering i fagmiljøer ved NTNU?
2023
Melanie Magin,
Katja Hakel
:
Universell utforming av undervisning og vurdering – hva skal til for å få det realisert?
2023
Katja Hakel
:
Universell utforming i høyere utdanning - NTNUs eksperter i team som pitch case
2023
Katja Hakel,
Stig Eriksen,
Yngve Troye Nordkvelle
:
Kvalifisering til førstelektor - en analyse av søkeres og komiteers forståelse og praktisering av opprykkskriteriene
Katja Hakel
:
A Live Podcast on International Perspectives on Universal Design for Learning
2022
Katja Hakel,
Stig Eriksen,
Yngve Troye Nordkvelle
:
Merits of Teaching in Higher Education
2022
Stig Eriksen,
Katja Hakel,
Yngve Troye Nordkvelle
:
Kvalifisering til førstelektor - en analyse av søkeres og komiteers anvendelse av førstelektorkriteriene
2022
Katja Hakel
:
UDL Implementation in Higher Education – Students as Partners in a Real Bottom-up Approach?
2022
Ameera Ali,
Katja Hakel,
Anne Marie Ristow
:
UDL Implementation Policies in Higher Education – How Does Our Negligence Affect Our Students?
2022
Katja Hakel,
Kristin Skjeldestad
:
Førstelektorkvalifisering ved NTNU - Grunnlag for førstelektorkvalifisering, gjennomførte tilbud ved NTNU og anbefalinger for veien videre
2022 ARKIV
Katja Hakel
:
Én grad for alle
Forskerforum 2021
Katja Hakel
:
Forskjellen mellom å disputere og å rykke opp som førstelektor
www.universitetsavisa.no 2021 FULLTEKST
Katja Hakel,
Kari Smith,
Kristin Skjeldestad
:
Universitetene må satse på lektorene
Forskerforum 2021
Anne Marie Ristow,
Katja Hakel
:
Design Thinking as an Intentional Approach to Course Development with UDL
2021
Katja Hakel
:
Learning Assistants as Key Partners in the Scholarship of Teaching and Learning
Katja Hakel
:
Universell utforming og universitetspedagogikk - en balanseakt
2019
Katja Hakel
:
Studenter som læringsassistenter - status, muligheter og erfaringer ved norske UH-institusjoner
2018
Katja Hakel
:
Enklere enn du tror – universell utforming ved bruk av e-læringssystemene Blackboard og Canvas
2018
Katja Hakel
:
Institution-wide training programmes for learning assistants
as a means to enhance educational quality?
2016
Katja Hakel
:
Eksisterer den "digitale" studenten? Om studenters prioriteringer og personlige ressurser
2015
Katja Hakel
:
Databank for digitale læringsressurser - et brukerperspektiv
2014
Katja Hakel,
Tonje Mogstad Høivik
:
Tekped Webportal - Læringsarena for undervisningsteknologi og pedagogikk
Katja Hakel,
Tonje Mogstad Høivik
:
Tekped fagdag 2014 - Om Lecturetools og tekped-webportal
2014
Katja Hakel
:
Hvordan bruke MOOC i campusundervisningen?
2014
Katja Hakel
:
Fra visjon til stagnasjon? Om bruken av læringsassistenter for å kvalitetssikre høyere utdanning
2014
Katja Hakel
:
Tre myter om MOOC
Universitetsavisa 16. September 2013 DATA
Katja Hakel
:
MOOC kan ikke erstatte gradsstudier
02. December 2013 DATA
Katja Hakel
:
TekPed2013 - Introduksjon i Student Response Systems
2013
Katja Hakel,
Inghild Flaate Høyem
:
Zur Verteilung von Kasusrektion und Kasuskongruenz in nominalen statt-Konstruktionen im Deutschen
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet 2011
The 50 latest publications is shown on this page. See all publications in Cristin here →