Problem med dataoverføring fra Paga til IT-systemene - 05.07.17


Oppdatering Torsdag 06.07.17

Problemet med dataoverføringen fra bluegarden (PAGA) er ennå ikke løst. Leverandør jobber med å løse problemet, men vi har på det nåværende tidspunkt ikke fått rettetid på dette


Tirsdag 05.07.17 ble det oppdaget et problem med dataoverføringene fra Paga til IT-systemene. Feilen medfører blant annet at endringer eller nyoppføringer i PAGA (ie: nytilsatte) ikke blir motatt av IT-systemene.

Hvem er berørt av dette

Feilen påvirker i hovedsak nytilsatte ved at de ikke får IT-brukerkonto og derfor heller ikke de tilgangene de skal ha i IT-systemene. Dette inkluderer også adgangskort ved at disse ikke blir produsert.

Status

Feilen som forårsaket problemet ble utbedret natt til i dag (onsdag), og ut fra det vi vet nå, skal dataoverføringene fungere i kjøringen som kjøres natt til torsdag.  


Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:

Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544

Målgruppe: Employees
Opprettet: 05.07.17 09:53
Sist oppdatert: 06.07.17 10:41