TOPdesk - Feil med innlogging [LØST]
Oppdatering klokken 10:15
Epost til eksterne kommer nå fram
***
Oppdatering klokken 10:10
Det kan se ut som om det er problemer med å sende e-post fra TOPdesk til eksterne (gmail, hotmail, etc.). Epost sendt til universitetsadresser kommer fram. Vi undersøker denne situasjonen
***
Oppdatering fra TOPdesk klokken 09:22
Update - Some environments seems to be available again. We also noticed that the connection is not stable yet. We are closely monitoring the status.
Jun 21, 09:16 CEST
Det kan se ut til at innlogging nå fungerer ved UiT
***
Det har oppstått en feil i saksbehandlingssystemet TOPdesk. Feilen forårsaker at man ikke får logget inn.
Informasjon fra TOPdesk
We are currently experiencing problems on all our hosting locations due to a problem at our Content Delivery Network. As a result your TOPdesk environment may show a '500 internal server error' message.
We are aware of the problem and are working on a solution.
Our apologies for the inconvenience. The current status can be found on our TOPdesk Status Page: https://status.topdesk.com
We are aware of the problem and are working on a solution.
Our apologies for the inconvenience. The current status can be found on our TOPdesk Status Page: https://status.topdesk.com
Hvem er berørt av dette?
Alle saksbehandlere i TOPdesk
Hva er konsekvens av feil
Saksbehandling av henvendelser fra sluttbrukere kan ikke behandles før feilen er løst
Målgruppe: Employees
Opprettet: 21.06.22 08:53
Sist oppdatert: 21.06.22 10:16
Sist oppdatert: 21.06.22 10:16