[LØST] Enkelte opplever at H: sier at den er full selv om det er ledig diskplass - 04.02.19

Målgruppe: Employees
Opprettet: 04.02.19 09:00
Sist oppdatert: 04.02.19 09:21

Det har oppstått en feil som fører til at enkelte opplever at H-disken (hjemmeområdet) rapporterer at den er full selv om den viser at det er ledig diskplass igjen. 

Hvem er berørt av feilen?

Så langt er det de som har brukernavn som begynner på "s" og "t" som opplever feilen (som vi har sett) 

Kvilken konsekvens har feilen?

Du kan ikke lagre på hjemmeområdet ditt så lenge feilen er tilstede. Alternativt kan du lagre filer på onedrive eller C:  (lokal disk) til problemet er løst

Når blir dette løst

Vi har ikke rettetid på denne feilen nå, men ITA jobber med å utbedre feilen.


Spørsmål vedrørende denne driftsmeldingen rettes til:

Orakelet
Seksjon for Brukerstøtte ved Avdeling for IT
UiT Norges arktiske universitet
Hjemmeside: http://uit.no/orakel
E-postadresse: orakel@uit.no
Telefon: +47 776 44544


Få utskriftsvennlig versjon ved å trykke på denne