Problemer med parkeringsapp ved UIT

Målgruppe: Students, Employees
Studiested: Tromsø
Ansvarlig: Frode Hansen
Opprettet: 07.02.20 08:30
Sist oppdatert: 07.02.20 13:30

Oppdatering!

Parkerings app skal nå være fikset...

Alle som bruker ApcoaFlow må nå oppdatere appen til siste versjon, dette gjelder både for Android og IOS telefoner. 

mvh frode

Det er for tiden problemer med parkeringsapp, dette er registrer og det arbeides med problemet hos leverandør.

Ansatte og studenter som ikke får betalt, vil ikke bli bøtelagt om disse ikke får betalt med bruk av app.

 

Se vedlagt tekst hos Europark ang dette: 

Vi opplever for tiden tekniske problemer med APCOA FLOW. Hvis du ikke får startet parkeringer i appen, ber vi deg benytte betalingsautomat på stedet. Om du har parkert på et av våre områder med skiltgjenkjenning og ikke finner din transaksjon etter avsluttet parkering, må vi be deg prøve igjen senere. Om du ikke får betalt din parkering innen 48 timer, vil det sendes en faktura uten noen ekstra kostnad.

Vi beklager ulempene dette medfører!

Med vennlig hilsen
APCOA PARKING Norway, 07.02.20


Få utskriftsvennlig versjon ved å trykke på denne