Oda Bjørnsdatter,
Rannveig Grøm Sæle,
Torstein Låg,
Iris Helene Borch
:
En lære-å-lære-intervensjon for
førsteårsstudenter. Erfaringer fra en pilot for helseprofesjonsstudenter.
Rannveig Grøm Sæle,
Oda Bjørnsdatter,
Torstein Låg,
Iris Helene Borch
:
En lære-å-lære-intervensjon for helseprofesjonsstudenter
2024
Oda Bjørnsdatter,
Torstein Låg,
Iris Helene Borch,
Rannveig Grøm Sæle
:
Supporting first-year students in changing study habits for better learning
2024
Rannveig Grøm Sæle,
Torstein Låg,
Iris Helene Borch,
Oda Bjørnsdatter
:
Implementing the KBCP framework in a large hybrid introductory course for health professions students
2023
Christina Westad,
Oda Bjørnsdatter
:
Hvordan motivere førsteårsstudenter til selvstudium? Erfaringsdeling fra arbeidet med et fellesemne for 700 studenter
2023
Iris Helene Borch,
Rannveig Grøm Sæle,
Torstein Låg,
Oda Bjørnsdatter,
Anita Iversen,
Maria Fredriksen Kvamme
et al.:
Strengthening first-year medical and health profession students' learning
2023
Oda Bjørnsdatter
:
Ti studiepoeng for tretten studieprogram – hva skjer?
2022
Bjørn Stensaker,
Katarina Winka,
Eva Pettersson,
Hanne Leth Andersen,
Jan Frode Hatlen,
Oda Bjørnsdatter
et al.:
Anerkjennelse av individuell kompetanse og organisatorisk kulturutvikling - på samme tid? Evaluering av UiTs meritteringsordning
UiT Norges arktiske universitet 2021
Ingvild Lorentzen,
Oda Bjørnsdatter
:
Kvalitet i praksis
2021
Iver Martens,
Oda Bjørnsdatter
:
Karrierelæring i praksis – slik styrker vi arbeidslivsrelevans i en disiplinutdanning
2021
Iver Martens,
Ingvild Lorentzen,
Oda Bjørnsdatter
:
Career learning for the future academia, the how and why – GeoIntern as a modern case study
2021
Iver Martens,
Ingvild Lorentzen,
Oda Bjørnsdatter
:
How is the program GeoInternship designed to increase the student’s academic learning and employability?
2021
Iver Martens,
Ingvild Lorentzen,
Oda Bjørnsdatter,
Johanne Sofie Lund
:
Workshop on competence mapping for the GeoLearning Forum 2021
2021